Project Manager
+
Responsabilități:
- Definirea proiectelor, urmărirea lucrărilor, controlul și închiderea proiectelor;
- Îndeplinirea obiectivelor şi a standardelor de calitate, în conformitate cu planificarea stabilită;
- Încadrarea în limitele bugetului alocat a proiectului sau contractului;
- Întocmirea documentației solicitate, în raport cu cerințele contractuale și ale instituțiilor abilitate să monitorizeze proiectul / contractul, în conformitate cu prevederile stabilite de lege;
- Documentarea la timp, corect și fundamentată a oricărei schimbări apărute în derularea proiectelor sau contractelor conduse;
- Raportarea oricăror elemente de progres referitoare la proiectul/ contractul condus, conform solicitărilor managementului.
Cerințe:
- Absolvent studii superioare;
- Proceduri, instrumente, tehnici specifice managementului proiectelor și al contractelor de lucrări;
- Proceduri, instrumente și tehnici specifice instalațiilor electrice pentru iluminat;
- Cunoașterea legislației specifice în vigoare.